Wiedza suicydologiczna jako niezbędny składnik kompetencji współczesnego nauczyciela

Autor

  • EWA NIEROBA Politechnika Częstochowska, Studium Kształcenia i Doskonalenia Nauczycieli, adiunkt; Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kłobucku, psycholog, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.26

Słowa kluczowe:

suicydologia, samobójstwo, dzieci, młodzieży, nauczyciele, opinia, profilaktyka

Abstrakt

W artykule przedstawiono wpływ przemian społeczno-kulturowych na wzrost zachowań sa-mobójczych wśród dzieci i młodzieży, ukazano wagę wiedzy suicydologicznej w pracy współczesnego nauczyciela, przedstawiono opinię nauczycieli na temat samobójstw (badania własne), a także sformułowano główne kierunki działań zaradczych.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

NIEROBA, E. (2017). Wiedza suicydologiczna jako niezbędny składnik kompetencji współczesnego nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 198–207. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.26

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>