Nowe technologie – nowy obraz dzieciństwa. Formy aktywności współczesnego dziecka w wieku przedszkolnym
Słowa kluczowe:
dziecko, formy aktywności, nowe technologieAbstrakt
Artykuł podejmuje tematykę form aktywności współczesnego dziecka w kontekście przemian kulturowo-cywilizacyjnych oraz najnowszych ustaleń neurobiologii. Ukazano zagrożenia rozwojowe związane z nadmiernym oglądaniem telewizji i korzystaniem z urządzeń cyfrowych oraz uzasadniono konieczność wielopłaszczyznowych przemian w tej sferze. W artykule zamieszczono także opis i interpretację wyników badań własnych.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E. (2016). Nowe technologie – nowy obraz dzieciństwa. Formy aktywności współczesnego dziecka w wieku przedszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 159–168. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6320
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION