Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów

Autor

  • Ewa NIEROBA
  • Alicja BIŃKOWSKA
  • Ireneusz ZAWŁOCKI
  • Krzysztof NIEWIADOMSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

Krajowe Ramy Kwalifikacji, kompetencje społeczne, uczelnie techniczne

Abstrakt

Efekty kształcenia opisane w Krajowych Ramach Kwalifikacji podzielone są na trzy grupy: wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. Niniejsze opracowanie jest refleksją na temat ostatniej kategorii. W artykule potrzebę kształcenia studentów z obszaru nauk technicznych w zakresie kompetencji społecznych uzasadniono wieloma czynnikami ogólnymi oraz wynikami badań własnych.

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

NIEROBA, E., BIŃKOWSKA, A., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2013). Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 173–179. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>