Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie kształcenia inżynierów
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
Krajowe Ramy Kwalifikacji, kompetencje społeczne, uczelnie techniczneAbstrakt
Efekty kształcenia opisane w Krajowych Ramach Kwalifikacji podzielone są na trzy grupy: wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne. Niniejsze opracowanie jest refleksją na temat ostatniej kategorii. W artykule potrzebę kształcenia studentów z obszaru nauk technicznych w zakresie kompetencji społecznych uzasadniono wieloma czynnikami ogólnymi oraz wynikami badań własnych.Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E., BIŃKOWSKA, A., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2013). Kształtowanie kompetencji społecznych w procesie
kształcenia inżynierów. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 173–179. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION