Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli
Słowa kluczowe:
tanatopedagogika, kształcenie nauczycieliAbstrakt
Artykuł uzasadnia potrzebę wzbogacenia programów kształcenia nauczycieli o zajęcia z tanatologii. Autorzy zaprezentowali wymierne korzyści edukacji w tym zakresie dla osobowościowego rozwoju nauczycieli oraz dla efektywności ich pracy pedagogicznej. W opracowaniu wskazano również na wieloaspektową wartość wychowania uczniów do cierpienia, umierania i śmierci.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
NIEROBA, E., ZAWŁOCKI, I., & NIEWIADOMSKI, K. (2010). Tanatopedagogika w procesie kształcenia nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 250–256. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7144
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.