Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych
Słowa kluczowe:
edukacja ogólna, edukacja zawodowa, warunki uczenia sięAbstrakt
W artykule podjęto próbę porównania wybranych czynników związanych z uczeniem się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych. W badaniach uczestniczyło stu uczniów.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
NIEWIADOMSKI, K., NIEROBA, E., & ZAWŁOCKI, I. (2011). Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół
ogólnokształcących i zawodowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 217–222. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7045
Numer
Dział
EDUKACJA ZAWODOWA I PEDAGOGIKA PRACY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.