Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych

Autor

  • Krzysztof NIEWIADOMSKI Politechnika Częstochowska, Polska
  • Ewa NIEROBA Politechnika Częstochowska, Polska
  • Ireneusz ZAWŁOCKI Politechnika Częstochowska, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja ogólna, edukacja zawodowa, warunki uczenia się

Abstrakt

W artykule podjęto próbę porównania wybranych czynników związanych z uczeniem się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych. W badaniach uczestniczyło stu uczniów.

Pobrania

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

NIEWIADOMSKI, K., NIEROBA, E., & ZAWŁOCKI, I. (2011). Analiza porównawcza procesu uczenia się uczniów szkół ogólnokształcących i zawodowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 217–222. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7045

Numer

Dział

EDUKACJA ZAWODOWA I PEDAGOGIKA PRACY

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2