Umiejętność programowania jako element kształcenia studentów kierunków nieinformatycznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.20Słowa kluczowe:
umiejętność programowania, edukacja, studenciAbstrakt
Progności rynku pracy, mówiąc o kompetencjach cyfrowych, szczególne miejsce przypisują programowaniu. Niektórzy z nich stawiają tezy, że języki programowanie staną się nowym alfabetem profesjonalistów XXI w. W publicznej dyskusji na temat edukacji coraz częściej podkreśla się fakt, że we współczesnym świecie umiejętność programowania staje się trzecim, wręcz niezbędnym językiem. Stąd też celem tego opracowania jest zweryfikowanie poziomu wiedzy i umiejętności programowania wśród studentów kierunku nieinformatycznego, ale bardzo intensywnie korzystającego z różnorodnych narzędzi informatycznych w trakcie zajęć z przedmiotów praktycznych, a także wykorzystania (lub zamiaru wykorzystania) oraz oceny przydatności programowania w przyszłej pracy zawodowejPobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
KULASA, J., & NIZIOŁ, A. (2016). Umiejętność programowania jako element kształcenia studentów kierunków nieinformatycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 135–142. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.20
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.