Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach

Autor

  • Marta CIESIELKA Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska
  • Wojciech KŁYZA Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

motywy wyboru studiów, edukacja techniczno-informatyczna, źródła informacji o studiach

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w kilku polskich uczelniach. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak również motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

CIESIELKA, M., & KŁYZA, W. (2014). Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 31–37. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6634

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA