Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach
Słowa kluczowe:
motywy wyboru studiów, edukacja techniczno-informatyczna, źródła informacji o studiachAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w kilku polskich uczelniach. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak również motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
CIESIELKA, M., & KŁYZA, W. (2014). Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 31–37. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6634
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.