Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH
Słowa kluczowe:
motywy wyboru studiów, Edukacja Techniczno-Informatyczna, źródła informacji o studiachAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak i motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.Pobrania
Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
CIESIELKA, M., & NOWORYTA, M. (2013). Motywy podjęcia studiów na kierunku
Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 39–44. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6805
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.