Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
motywy wyboru studiów, edukacja techniczno-informatyczna, źródła informacji o studiachAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w kilku polskich uczelniach. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak również motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
CIESIELKA, M., & KŁYZA, W. (2014). Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 31–37. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION