Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach

Autor

  • Marta CIESIELKA
  • Wojciech KŁYZA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

motywy wyboru studiów, edukacja techniczno-informatyczna, źródła informacji o studiach

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w kilku polskich uczelniach. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak również motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

CIESIELKA, M., & KŁYZA, W. (2014). Motywy podjęcia studiów na kierunku edukacja techniczno-informatyczna w różnych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 31–37. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>