Zajęcia techniczne w gimnazjum – oczekiwania uczniów
Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, treści nauczania, gimnazjumAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań preferencji uczniów gimnazjum w zakresie doboru treści dla przedmiotu zajęcia techniczne. Przedstawione zagadnienie jest niezwykle istotne z uwagi na konieczność doboru treści nauczania przez nauczyciela w zależności od zainteresowań uczniów.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
CIESIELKA, M., ŁUDZIK, A., & STAŚKO, R. (2015). Zajęcia techniczne w gimnazjum – oczekiwania uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 45–50. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6522
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.