WebQuest w nauczaniu analizy układów równowagi fazowej

Autor

  • Marta CIESIELKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Polska
  • Maciej SUŁOWSKI AGH Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

WebQuest, metody nauczania, inżynieria materiałowa, dydaktyka szkoły wyższej

Abstrakt

W artykule zaprezentowano zastosowanie metody WebQuest w wyższym szkolnictwie technicznym. Metodę wykorzystano do nauczania inżynierii materiałowej – temat: „Analiza układów równowagi fazowej”. Przedstawiono szczegółowy opis materiałów do metody oraz uwagi metodyczne związane z wdrożeniem projektu.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

CIESIELKA, M., & SUŁOWSKI, M. (2013). WebQuest w nauczaniu analizy układów równowagi fazowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 308–313. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6778

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>