Autoedukacja nauczycieli zajęć technicznych w gimnazjum
Słowa kluczowe:
autoedukacja, zajęcia techniczne, moduły nauczaniaAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań autoedukacji nauczycieli i uczniów w zakresie zajęć technicznych w gimnazjum. Podjęto próbę odpowiedzi na pytania, które moduły i w jakim zakresie są realizowane na zajęciach technicznych, oraz uwzględniono propozycje tematów zaproponowane przez nauczycieli i uczniów jako formy samokształcenia, w których uczestniczyliby.
Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
STAŚKO, R., & CIESIELKA, M. (2015). Autoedukacja nauczycieli zajęć technicznych w gimnazjum. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 65–70. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6525
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.