Zajęcia techniczne w gimnazjum – oczekiwania uczniów

Autor

  • Marta CIESIELKA AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska
  • Anna ŁUDZIK Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska
  • Renata STAŚKO Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja techniczna, treści nauczania, gimnazjum

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań preferencji uczniów gimnazjum w zakresie doboru treści dla przedmiotu zajęcia techniczne. Przedstawione zagadnienie jest niezwykle istotne z uwagi na konieczność doboru treści nauczania przez nauczyciela w zależności od zainteresowań uczniów.

Pobrania

Opublikowane

2015-03-30

Jak cytować

CIESIELKA, M., ŁUDZIK, A., & STAŚKO, R. (2015). Zajęcia techniczne w gimnazjum – oczekiwania uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 45–50. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6522

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2