Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH

Autor

  • Marta CIESIELKA Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska
  • Małgorzata NOWORYTA Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

motywy wyboru studiów, Edukacja Techniczno-Informatyczna, źródła informacji o studiach

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak i motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.

Pobrania

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

CIESIELKA, M., & NOWORYTA, M. (2013). Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 39–44. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6805

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNOTECHNICZNEJ