Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH

Autor

  • Marta CIESIELKA
  • Małgorzata NOWORYTA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

motywy wyboru studiów, Edukacja Techniczno-Informatyczna, źródła informacji o studiach

Abstrakt

W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak i motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

CIESIELKA, M., & NOWORYTA, M. (2013). Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 39–44. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>