Motywy podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
motywy wyboru studiów, Edukacja Techniczno-Informatyczna, źródła informacji o studiachAbstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań motywów podjęcia studiów na kierunku Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Omówiono różne aspekty związane z wyborem studiów, zarówno czas podjęcia decyzji, wykorzystane źródła informacji, jak i motywy, jakimi kierowali się kandydaci wybierając uczelnię i kierunek studiów.Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
CIESIELKA, M., & NOWORYTA, M. (2013). Motywy podjęcia studiów na kierunku
Edukacja Techniczno-Informatyczna w AGH. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 39–44. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION