Dydaktyczne obrazy dynamiczne w kształtowaniu rozumienia parametrów elementów i układów elektronicznych

Autor

  • Krzysztof KRUPA Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

dydaktyczne obrazy dynamiczne, nauczanie-uczenie się elektroniki, rozumienie parametrów

Abstrakt

W artykule ukazano przykłady dwóch rodzajów aplikacji – dynamiczne schematy ideowe i dynamiczne schematy blokowe stosowane w nauczaniu-uczeniu się elektroniki oraz ilościowe wyniki badań zastosowania tych pomocy w kształtowaniu rozumienia parametrów elementów i układów elektronicznych.

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KRUPA, K. (2014). Dydaktyczne obrazy dynamiczne w kształtowaniu rozumienia parametrów elementów i układów elektronicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 536–541. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6711

Numer

Dział

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY EDUKACJI SZKOLNEJ

Inne teksty tego samego autora