Dydaktyczne obrazy dynamiczne w kształtowaniu rozumienia parametrów elementów i układów elektronicznych
Słowa kluczowe:
dydaktyczne obrazy dynamiczne, nauczanie-uczenie się elektroniki, rozumienie parametrówAbstrakt
W artykule ukazano przykłady dwóch rodzajów aplikacji – dynamiczne schematy ideowe i dynamiczne schematy blokowe stosowane w nauczaniu-uczeniu się elektroniki oraz ilościowe wyniki badań zastosowania tych pomocy w kształtowaniu rozumienia parametrów elementów i układów elektronicznych.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
KRUPA, K. (2014). Dydaktyczne obrazy dynamiczne w kształtowaniu
rozumienia parametrów elementów i układów
elektronicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 536–541. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6711
Numer
Dział
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY EDUKACJI SZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.