Modele metodyczne stosowania dydaktycznych obrazów dynamicznych w wykładach ogniskujących się na elementach elektronicznych
Słowa kluczowe:
dydaktyczne obrazy dynamiczne, nauczanie elektroniki, wykład z elektroniki, elementy elektroniczneAbstrakt
Treść artykułu koncentruje się na modelu metodycznego stosowania dydaktycznych obrazów dynamicznych w wykładzie z elektroniki analogowej ogniskującym się na elementach elektronicznych.Pobrania
Opublikowane
2015-06-30
Jak cytować
KRUPA, K. (2015). Modele metodyczne stosowania dydaktycznych obrazów
dynamicznych w wykładach ogniskujących się
na elementach elektronicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 64–69. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6493
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.