Koncepcje innowacyjnych pomocy dydaktycznych Pracowni Mechatroniki Samochodowej i ich zastosowanie w kształceniu studentów kierunku mechatronika

Autor

  • KRZYSZTOF KRUPA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Mechatroniki i Automatyki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.11

Słowa kluczowe:

mechatronika, mechatronika samochodowa, pracownia mechatroniki samochodowej, innowacyjne środki dydaktyczne

Abstrakt

W artykule opisano zagadnienia realizowane w Pracowni Mechatroniki Samochodowej oraz aktualne jej wyposażenie. Ponadto przedstawiono szereg innowacyjnych pomocy dydaktycznych wykonanych przez studentów oraz perspektywy rozwoju Pracowni.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

KRUPA, K. (2016). Koncepcje innowacyjnych pomocy dydaktycznych Pracowni Mechatroniki Samochodowej i ich zastosowanie w kształceniu studentów kierunku mechatronika. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 76–81. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.11

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ