Koncepcje innowacyjnych pomocy dydaktycznych Pracowni Mechatroniki Samochodowej i ich zastosowanie w kształceniu studentów kierunku mechatronika
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.11Słowa kluczowe:
mechatronika, mechatronika samochodowa, pracownia mechatroniki samochodowej, innowacyjne środki dydaktyczneAbstrakt
W artykule opisano zagadnienia realizowane w Pracowni Mechatroniki Samochodowej oraz aktualne jej wyposażenie. Ponadto przedstawiono szereg innowacyjnych pomocy dydaktycznych wykonanych przez studentów oraz perspektywy rozwoju Pracowni.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
KRUPA, K. (2016). Koncepcje innowacyjnych pomocy dydaktycznych Pracowni Mechatroniki Samochodowej i ich zastosowanie w kształceniu studentów kierunku mechatronika. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 76–81. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.11
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.