Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.13Słowa kluczowe:
kształcenie integracyjne, gotowość do integracji szkolnej, integracja rówieśniczaAbstrakt
Artykuł prezentuje wyniki analizy gotowości młodzieży polskiej i ukraińskiej do integracji szkolnej z rówieśnikami z niepełnosprawnością. W badaniach uczestniczyło 169 uczniów z Ukrainy i 170 uczniów z Polski. Wyniki badań pokazały, iż występują istotne statystycznie różnice między badanymi grupami w zakresie trzech głównych wymiarów analizowanej gotowości integracyjnej.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Kazanowski, Z., & Martyniuk, T. (2019). Integracja edukacyjna z rówieśnikami z niepełnosprawnością w percepcji młodzieży polskiej i ukraińskiej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 98–103. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.13
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.