Realizacja idei blended learning w szkoleniu operatorów maszyn przemysłowych

Autor

  • EWELINA KOSICKA Magister inżynier, Politechnika Lubelska, Wydział Mechaniczny, Katedra Podstaw Inżynierii Produkcji, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.42

Słowa kluczowe:

blended learning, szkolenia operatorów, pigułki wiedzy

Abstrakt

W artykule przedstawiono charakterystykę metod tradycyjnego nauczania z wykorzystaniem e-learningu oraz blended learningu. Zaprezentowano ideę pigułek wiedzy oraz zaprezentowano przykład autorskiej aplikacji bazującej na pigułkach wiedzy przeznaczonych dla operatorów etykieciarki.

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

KOSICKA, E. (2018). Realizacja idei blended learning w szkoleniu operatorów maszyn przemysłowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 293–297. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.42

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION