Wpływ rodzaju wizualizacji materiałów e-learningowych na przyrost poziomu wiedzy badanych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.30Słowa kluczowe:
wizualizacja, e-learning, wskaźnik przyrostu wiedzy, efektywność kształceniaAbstrakt
wśród instytucji korzystających z takich rozwiązań coraz częściej pojawiają się uczelnie wyższe. Jest to efektem dynamicznej zmiany niektórych treści dydaktycznych, a sama forma nauczania z wykorzystaniem materiałów e-learningowych daje możliwość ich aktualizacji i szybkiej modernizacji. Istotną kwestią w przypadku projektowania szkoleń e-learningowych jest zastosowanie odpowiednich rodzajów wizualizacji treści służących zwiększeniu efektywność nauczania. W artykule przedstawiono i omówiono wyniki przeprowadzonych badań dotyczących wpływu sposobu wizualizacji treści dydaktycznych w kursach e-learningowych na poziom przyrostu wiedzyPobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
LIS, R., & KOSICKA, E. (2016). Wpływ rodzaju wizualizacji materiałów e-learningowych na przyrost poziomu wiedzy badanych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 197–203. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.30
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.