Wpływ rodzaju wizualizacji materiałów e-learningowych na przyrost poziomu wiedzy badanych

Autor

  • RENATA LIS Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Katedra podstaw Techniki, Polska
  • EWELINA KOSICKA Politechnika Lubelska, Wydział Mechaniczny, Katedra Podstaw Inżynierii Produkcji, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.30

Słowa kluczowe:

wizualizacja, e-learning, wskaźnik przyrostu wiedzy, efektywność kształcenia

Abstrakt

wśród instytucji korzystających z takich rozwiązań coraz częściej pojawiają się uczelnie wyższe. Jest to efektem dynamicznej zmiany niektórych treści dydaktycznych, a sama forma nauczania z wykorzystaniem materiałów e-learningowych daje możliwość ich aktualizacji i szybkiej modernizacji. Istotną kwestią w przypadku projektowania szkoleń e-learningowych jest zastosowanie odpowiednich rodzajów wizualizacji treści służących zwiększeniu efektywność nauczania. W artykule przedstawiono i omówiono wyniki przeprowadzonych badań dotyczących wpływu sposobu wizualizacji treści dydaktycznych w kursach e-learningowych na poziom przyrostu wiedzy

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

LIS, R., & KOSICKA, E. (2016). Wpływ rodzaju wizualizacji materiałów e-learningowych na przyrost poziomu wiedzy badanych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 197–203. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.30

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ