Komputerowe wspomaganie kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.13Słowa kluczowe:
e-learning, harmonogramowanie produkcji, efektywność kształceniaAbstrakt
Realizowana na uczelniach technicznych tematyka kształcenia przyszłych inżynierów jest ściśle powiązana z zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami, stosowanymi materiałami, a także z organizacją produkcji. Chcąc przybliżyć zagadnienia związane właśnie z tym obszarem produkcji, nie sposób pominąć ważnego jej elementu, jakim jest harmonogramowanie produkcji. To właśnie harmonogramowanie pozwala wdrożyć plan funkcjonowania firmy, określając szczegóły pracy, zamówień czy magazynowania. Wiedza odnosząca się do tego obszaru pozwala zrozumieć logikę działań podejmowanych w przedsiębiorstwie. W artykule przedstawiono i omówiono wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Politechniki Lubelskiej, dotyczących zastosowania komputerowego wspomagania kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
KOSICKA, E., & LIS, R. (2016). Komputerowe wspomaganie kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 89–93. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.13
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.