Komputerowe wspomaganie kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji

Autor

  • EWELINA KOSICKA Politechnika Lubelska, Wydział Mechaniczny, Katedra Podstaw Inżynierii Produkcji, Polska
  • RENATA LIS Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Katedra Podstaw Techniki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.13

Słowa kluczowe:

e-learning, harmonogramowanie produkcji, efektywność kształcenia

Abstrakt

Realizowana na uczelniach technicznych tematyka kształcenia przyszłych inżynierów jest ściśle powiązana z zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami, stosowanymi materiałami, a także z organizacją produkcji. Chcąc przybliżyć zagadnienia związane właśnie z tym obszarem produkcji, nie sposób pominąć ważnego jej elementu, jakim jest harmonogramowanie produkcji. To właśnie harmonogramowanie pozwala wdrożyć plan funkcjonowania firmy, określając szczegóły pracy, zamówień czy magazynowania. Wiedza odnosząca się do tego obszaru pozwala zrozumieć logikę działań podejmowanych w przedsiębiorstwie. W artykule przedstawiono i omówiono wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Politechniki Lubelskiej, dotyczących zastosowania komputerowego wspomagania kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

KOSICKA, E., & LIS, R. (2016). Komputerowe wspomaganie kształcenia z zakresu harmonogramowania produkcji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 89–93. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.13

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ