Interpersonalne kontakty nauczycieli z rodzicami w dobie dziennika elektronicznego

Autor

  • MONIKA ZIELIŃSKA Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Pedagogiki Szkolnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.22

Słowa kluczowe:

komunikacja, dziennik elektroniczny, nauczyciele, rodzice

Abstrakt

Szybki, wypełniony zmiennością oraz napędzany produkcją świat oferuje współczesnym rodzicom i nauczycielom nowy sposób komunikacji – przy użyciu dziennika elektronicznego. Artykuł ukazuje pozytywne aspekty wykorzystania dziennika elektronicznego, podkreśla jednak zasadność podtrzymywania osobistych kontaktów nauczycieli z rodzicami. Wyjątkowości bezpośrednich relacji nie da się bowiem zastąpić żadnymi innymi, a dziennik elektroniczny można uznać jedynie za formę wspierającą proces edukacji.

Pobrania

Opublikowane

2017-09-30

Jak cytować

ZIELIŃSKA, M. (2017). Interpersonalne kontakty nauczycieli z rodzicami w dobie dziennika elektronicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 157–162. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.22

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI