Interpersonalne kontakty nauczycieli z rodzicami w dobie dziennika elektronicznego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.22Słowa kluczowe:
komunikacja, dziennik elektroniczny, nauczyciele, rodziceAbstrakt
Szybki, wypełniony zmiennością oraz napędzany produkcją świat oferuje współczesnym rodzicom i nauczycielom nowy sposób komunikacji – przy użyciu dziennika elektronicznego. Artykuł ukazuje pozytywne aspekty wykorzystania dziennika elektronicznego, podkreśla jednak zasadność podtrzymywania osobistych kontaktów nauczycieli z rodzicami. Wyjątkowości bezpośrednich relacji nie da się bowiem zastąpić żadnymi innymi, a dziennik elektroniczny można uznać jedynie za formę wspierającą proces edukacji.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
ZIELIŃSKA, M. (2017). Interpersonalne kontakty nauczycieli z rodzicami w dobie dziennika elektronicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 157–162. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.22
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.