Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu

Autor

  • Tomasz Prauzner Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Techniki i Systemów Bezpieczeństwa, Polska
  • Paweł Ptak Politechnika Częstochowska, Wydział Elektryczny, Instytut Optoelektroniki i Systemów Pomiarowych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.9

Abstrakt

W artykule przedstawiono przykład realizacji projektu wykonanego w programie symulacyjnym jako propozycję innowacji dydaktycznej uwzględniającej założenia konstruktywistycznej koncepcji w kształceniu technicznym.

Pobrania

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

Prauzner, T., & Ptak, P. (2017). Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 82–86. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.9

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ