System informacji turystycznej i jego usługi w opinii odwiedzających województwo podkarpackie
DOI:
https://doi.org/2017Słowa kluczowe:
turystyka, system informacji turystycznej technologie informacyjno- -komunikacyjne (TIK)Abstrakt
Z marketingowego punktu widzenia turysta poszukuje korzyści. Jedną z takich korzyści jest informacja. Dostarczeniu tej korzyści ma służyć – i służy – informacja turystyczna, a właściwie jej system. Celem niniejszego artykułu jest ukazanie istoty informacji w procesie obsługi ruchu turystycznego. Wykorzystano również wybrane wyniki badań przyjazdowego ruchu turystycznego przeprowadzonych na terenie województwa podkarpackiego w 2015 r., odnoszące się m.in. do opinii respondentów na temat oceny usług informacji turystycznej w regionie. Profesjonalna informacja turystyczna potrzebna jest na każdym etapie konsumpcji turystycznej, ale różny powinien być jej rodzaj, zakres i forma, dlatego też w opracowaniu przybliżono m.in. konstrukcję Polskiego Systemu Informacji Turystycznej, z którego usług korzystają zarówno polscy, jak i zagraniczni turyści.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
NIZIOŁ, A. (2017). System informacji turystycznej i jego usługi w opinii odwiedzających województwo podkarpackie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 163–168. https://doi.org/2017
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I ŚRODOWISKOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.