Wirtualizacja obiektów w pasywnej wizualizacji stereoskopowej

Autor

  • ZBIGNIEW GOMÓŁKA Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Inżynierii Komputerowej, Polska
  • BOGUSŁAW TWARÓG Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Inżynierii Komputerowej, Polska
  • BOGDAN KWIATKOWSKI Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Katedra Inżynierii Komputerowej, Polska
  • EWA ŻESŁAWSKA Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wydział Informatyki Stosowanej, Katedra Zastosowań Systemów Informatycznych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.42

Słowa kluczowe:

technologia 3D, aktywny i pasywny system projekcji stereoskopowej, Unity3D, wirtualizacja obiektów

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z wirtualizacją obiektów w pasywnej wizualizacji stereoskopowej. Wykorzystując środowisko Unity3D oraz platformę programistyczną C#, zrealizowano aplikację do pasywnej projekcji stereoskopowej. Przedstawiono zagadnienia związane ze stereoskopową projekcją 3D oraz etapy realizacji obrazu 3D.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

GOMÓŁKA, Z., TWARÓG, B., KWIATKOWSKI, B., & ŻESŁAWSKA, E. (2017). Wirtualizacja obiektów w pasywnej wizualizacji stereoskopowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 305–311. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.42

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>