Wykorzystanie programowych generatorów ruchu sieciowego w nauce i dydaktyce
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.50Słowa kluczowe:
generatory ruchu sieciowego, sieci komputeroweAbstrakt
W artykule zaprezentowano problematykę związaną z programowymi generatorami ruchu i ich wykorzystaniem w procesach dydaktycznych, jak również w obszarze prac badawczo-rozwojowych. Przedstawiono ich możliwości oraz ograniczenia funkcjonale w zakresie definiowanie ruchu sieciowego.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
PASZKIEWICZ, A. (2016). Wykorzystanie programowych generatorów ruchu sieciowego w nauce i dydaktyce. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 377–384. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.50
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.