Professional preparedness of high school graduates with regard to job advertisements requirements – research report
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kompetencje kluczowe, grafik projektant, szkoły artystyczneAbstrakt
Celem niniejszego opracowania jest dokonanie diagnozy i opracowanie raportu dotyczącego zgodności przygotowania zawodowego w średnich szkołach plastycznych z oczekiwaniami przyszłych pracodawców. Szczegółowe problemy podjęte w badaniach wyraŜone zostały w na–stępujących pytaniach: - Z jakich programów komputerowych korzystają uczniowie w średnich szkołach plastycznych? - Jakie programy graficzne znają uczniowie szkół plastycznych i jak oceniają swoje umiejętności w posługiwaniu się tymi programami? - Czy absolwenci szkół plastycznych zostali wyposaŜeni w wiedzę i umiejętności zgodne z oczekiwaniem przyszłych pracodawców?Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
STRZECHA, J. (2012). Professional preparedness of high school graduates with regard to
job advertisements requirements – research report. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 129–135. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION