Problemy globalnej edukacji dorosłych XXI wieku
Słowa kluczowe:
globalizacja, edukacja dorosłych, konferencje międzynarodoweAbstrakt
Prezentowany tekst ukazuje edukację dorosłych jako ważne ogniwa uczenia się człowieka w ciągu całego życia. Działania na rzecz jej rozwoju są przejawem troski o dobro poszczególnych krajów i kontynentów. Wyrazem zainteresowania stanem i przyszłością edukacji dorosłych są międzynarodowe konferencje naukowe umożliwiające badaczom wymianę doświadczeń i projektowanie strategii jej rozwoju.
Downloads
Bibliografia
Aleksander T., Miejsce międzynarodowych konferencji oświaty dorosłych w integracji myśli andragogicznej [w:] Edukacja ustawiczna dorosłych w europejskiej przestrzeni kształcenia z perspektywy polskich doświadczeń, red. A. Granat, M. Janik, Lublin 2009.
Bednarczyk H. (red.), Życie i uczenie się dla pomyślnej przyszłości: siła uczenia się dorosłych, Radom 2010.
Confintea VI. Adult Education and Development. Institut fur Internationele Zusammenarbeit DVV, Bonn 2010, nr 75.
Knoll J.H., The history of the UNESCO international conferences on adult education from Helsingor (1949) to Hamburg (1997), Convergence XL 2007 (3–4), s. 21–41.
Półturzycki J., Konferencje oświaty dorosłych [w:] Encyklopedia pedagogiczna XXI wieku, t. 2, Warszawa 2003.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.