Zmiany w branży public relations wywołane pandemią Covid-19

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/polispol.2022.3.14

Słowa kluczowe:

public relations, media, agencje public relations, komunikowanie, COVID-19

Abstrakt

Celem artykułu jest wskazanie kluczowych zmian, jakie dokonały się w branży public relations w czasie pandemii COVID-19. W toku prac badawczych, które stały się podstawą do napisania artykułu, pozyskiwano wiedzę od praktyków zajmujących się public relations, zaś operatem badawczym byli pracownicy podmiotów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations. Badania pozwoliły na uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące między innymi wpływu pandemii na sektor agencji PR, rodzajów zmian, jakie dokonały się w wyniku pandemii, czy wpływu, jaki pandemia COVID-19 będzie miała w przyszłości na zapotrzebowanie klientów agencji PR na podejmowane przez nie aktywności.

Pobrania

Opublikowane

2022-10-13

Jak cytować

Tworzydło, D., & Marzęda, A. (2022). Zmiany w branży public relations wywołane pandemią Covid-19. Polityka I Społeczeństwo, 20(3), 189–205. https://doi.org/10.15584/polispol.2022.3.14

Numer

Dział

Artykuły