Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli

Autor

  • Wojciech Czerski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2017.12.21

Słowa kluczowe:

standardy kształcenia nauczycieli, technologie informacyjno-komunikacyjne

Abstrakt

W niniejszym artykule dokonano próby usystematyzowania zagadnień związanych ze zdefi-niowaniem oraz katalogiem kompetencji informatycznych nauczycieli. Porównane zostały również dokumenty odnoszące się do kształcenia nauczycieli, w celu oceny zachodzących na przestrzeni lat zmian w prawodawstwie oświatowym.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

Czerski, W. (2017). Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli. Dydaktyka Informatyki, 12, 180–186. https://doi.org/10.15584/di.2017.12.21

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA