Grywalizacja w edukacji informatycznej w klasach 1–3 szkoły podstawowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2023.18.11Słowa kluczowe:
edukacja wczesnoszkolna, edukacja informatyczna, grywalizacjaAbstrakt
Żadne rozwiązania dydaktyczne nie są uważane jako doskonałe i ostateczne. Także w zakresie edukacji informatycznej w klasach 1–3 poszukiwane są nowe możliwości edukacyjne. Jednym z obszarów tych poszukiwań może być grywalizacja. Doświadczenia Aliny Nowak w pracy pedagogicznej z uczniami klas 1–3 ukazują możliwości stosowania grywalizacji w różnych rodzajach edukacji wczesnoszkolnej, a założenia i realizacja edukacji informatycznej wręcz zachęcają do sięgania po jej rozwiązania.
Pobrania
Opublikowane
2023-11-15
Jak cytować
Nowak, A., & Musioł, M. (2023). Grywalizacja w edukacji informatycznej w klasach 1–3 szkoły podstawowej. Dydaktyka Informatyki, 18, 137–147. https://doi.org/10.15584/di.2023.18.11
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA