Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2018.13.15Słowa kluczowe:
edukacja,, kodowanie,, nauka programowaniaAbstrakt
Zgodnie z nową podstawą programową, umiejętność programowania staje się elementem powszechnego kształcenia. Niniejszy artykuł zwraca uwagę na wyzwania w zakresie włączenia w system edukacji nauki programowania wśród najmłodszych. U wielu nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej konieczność wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych potęguje lęk, szczególnie z uwagi na niewystarczające przygotowanie informatyczne, potwierdzo-ne w badaniach ankietowych.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
Kuźmińska-Sołśnia, B. (2018). Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 121–128. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.15
Numer
Dział
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE