Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2017.12.23Słowa kluczowe:
modelowanie 3D, animacje, wyobraźnia przestrzennaAbstrakt
W artykule omówiono zagadnienia związane z wybranymi możliwościami wykorzystania programu 3ds Max w zakresie kształtowania wyobraźni przestrzennej. Zwrócono uwagę na korzy-ści związane z poznaniem zasad modelowania 3D, animacji, wprowadzaniem efektów specjal-nych, systemów symulacji zjawisk fizycznych oraz tworzeniem projektów architektonicznych. Omówiono pojęcie wyobraźni jako procesu psychicznego umożliwiającego przetwarzanie wyob-rażeń. Przeanalizowano możliwości tworzenia projektów 3D w wybranym środowisku.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Iskierka, I. (2017). Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D. Dydaktyka Informatyki, 12, 197–202. https://doi.org/10.15584/di.2017.12.23
Numer
Dział
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE