Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów

Autor

  • Agnieszka Molga Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2016.11.5

Słowa kluczowe:

Internet, komunikacja, usługi Internetu, portale internetowe, informatyka

Abstrakt

Internet jako powszechnie dostępna sieć o zasięgu ogólnoświatowym może stanowić i stanowi nieprzebrane źródło informacji, wiedzy, rozrywki, jak również znaczące narzędzie komunikacji międzyludzkiej. Większość cech Internetu (multimedialność, ogólnoświatowość, interaktywność, zasięg, dostępność), stanowią o jego istotnym wpływie na kontakty społeczne. W artykule podjęto próbę przedstawienia miejsca i roli Internetu w komunikacji społecznej.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

Molga, A. (2016). Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów. Dydaktyka Informatyki, 11, 36–44. https://doi.org/10.15584/di.2016.11.5

Numer

Dział

TIK A SPOŁECZEŃSTWO

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2