Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.3

Słowa kluczowe:

architektura klasy, aranżacja przestrzeni, efektywność nauczania

Abstrakt

Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, na ile architektura klasy szkolnej i organizacja zajęć może utrudniać lub ułatwiać naukę. Przedmiotem rozważań jest problematyka aranżacji klasy z uwzględnieniem różnych aspektów, m.in. wieku dzieci, specyfiki prowadzonych zajęć. Zwrócono również uwagę na różnice indywidualne między uczniami i konieczność dostosowania warunków do ich potrzeb. Szczególnie ważnym aspektem wydaje się właściwa organizacja zajęć z aranżacją przestrzeni w celu efektywnej integracji grupy z dziećmi z różnymi typami niepełnosprawności.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Ochojska, D. (2019). Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 32–37. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.3

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ