Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.3Słowa kluczowe:
architektura klasy, aranżacja przestrzeni, efektywność nauczaniaAbstrakt
Celem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, na ile architektura klasy szkolnej i organizacja zajęć może utrudniać lub ułatwiać naukę. Przedmiotem rozważań jest problematyka aranżacji klasy z uwzględnieniem różnych aspektów, m.in. wieku dzieci, specyfiki prowadzonych zajęć. Zwrócono również uwagę na różnice indywidualne między uczniami i konieczność dostosowania warunków do ich potrzeb. Szczególnie ważnym aspektem wydaje się właściwa organizacja zajęć z aranżacją przestrzeni w celu efektywnej integracji grupy z dziećmi z różnymi typami niepełnosprawności.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Ochojska, D. (2019). Organizacja przestrzeni klasy szkolnej a efektywność nauczania. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 32–37. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.3
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.