Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.31

Słowa kluczowe:

postawa, komponenty postaw, e-learning, proces kształcenia

Abstrakt

Treść opracowania w głównej mierze została ukierunkowana na określenie trójskładnikowej koncepcji postawy, której poszczególne komponenty stanowią integralną część życia człowieka. Za pośrednictwem każdego z omówionych w artykule komponentów dokonać można szczegółowej analizy postawy wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Tuczyński, K., & Walat, W. (2019). Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 209–214. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.31

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>