Wartości preferowane przez studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.59Słowa kluczowe:
wartości, edukacja, nauczyciele, studenciAbstrakt
Współczesne przemiany społeczno-kulturowe wpłynęły na przeobrażenia w wielu sferach życia, szczególnie widoczne u młodych ludzi. Coraz częściej podkreśla się w publikacjach popularnych, że współczesnych „młodych” cechuje konsumpcjonizm, materializm i nihilizm moralny. Dlatego celem podjętych badań było sprawdzenie systemu wartości młodych ludzi – studentów. Do badań wybrano szczególną grupę – studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ten zamiar wydaje się szczególnie istotny, gdyż badani wkrótce będą oddziaływać wychowawczo na osobowość dzieci. Od ich kondycji aksjologicznej uzależniony jest zatem proces wprowadzania w świat wartości najmłodszego pokolenia.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
LANGIER, C., & SIEMBIDA, M. (2018). Wartości preferowane przez studentów edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 403–410. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.59
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.