Hipermedialne e-podręczniki – nowe medium w edukacji tożsamościowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.34Słowa kluczowe:
edukacja, podręcznik, hipertekst, nowe media, mediatyzacja, tożsamośćAbstrakt
Upowszechnienie internetu i rozwój publikacji elektronicznych umożliwiły konstruowanie e-podręczników, w których używane są mechanizmy interakcyjności, hipertekstualności i elastyczności strukturalnej. W polskiej rzeczywistości oświatowej podręczniki w formie elektronicznej zostały dopuszczone do użytku szkolnego w 2009 r. U progu dekady ich edukacyjnego wykorzystywania pojawia się potrzeba refleksji teoretyczno-metodologicznej nad tożsamościowymi zadaniami nowoczesnych hipermedialnych e-podręczników. Tej tematyce poświęcony jest prezentowany artykuł.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
JUSZCZYK-RYGAŁŁO, J. (2017). Hipermedialne e-podręczniki – nowe medium w edukacji tożsamościowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 256–261. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.34
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.