Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki badań własnych

Autor

  • Waldemar LIB Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć informatycznych

Abstrakt

W artykule poruszane są kwestie związane z kompetencjami językowymi, a przede wszystkim komunikacyjnymi uczniów kończących szkołę podstawową wyrażającymi się w umiejętnościach komunikacyjnych. Są one, zdaniem autora, niezbędnymi komponentami procesu komunikowania się. Dają także podstawę rozwijania tych kompetencji w trakcie dalszej nauki szkolnej.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

LIB, W. (2013). Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 179–191. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6760

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI