Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę podstawową w zakresie pojęć technicznych
Słowa kluczowe:
kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć technicznychAbstrakt
W artykule przedstawione są wyniki badań autora nad kompetencjami komunikacyjnymi w zakresie pojęć technicznych. W obecnych czasach są one podstawową sprawnego komunikowania się człowieka z wykorzystaniem języka naturalnego. Stanowią także główny komponent niezbędny w pozyskiwaniu informacji z różnych źródeł oraz oceny ich jakości i przydatności w funkcjonowaniu jednostki ze szczególnym uwzględnieniem procesu nauczania-uczenia sięPobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
LIB, W. (2014). Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę
podstawową w zakresie pojęć technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 69–80. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6639
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.