Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę podstawową w zakresie pojęć technicznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć technicznychAbstrakt
W artykule przedstawione są wyniki badań autora nad kompetencjami komunikacyjnymi w zakresie pojęć technicznych. W obecnych czasach są one podstawową sprawnego komunikowania się człowieka z wykorzystaniem języka naturalnego. Stanowią także główny komponent niezbędny w pozyskiwaniu informacji z różnych źródeł oraz oceny ich jakości i przydatności w funkcjonowaniu jednostki ze szczególnym uwzględnieniem procesu nauczania-uczenia sięOpublikowane
2014-06-30
Jak cytować
LIB, W. (2014). Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę
podstawową w zakresie pojęć technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 69–80. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION