Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki badań własnych
Słowa kluczowe:
kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć informatycznychAbstrakt
W artykule poruszane są kwestie związane z kompetencjami językowymi, a przede wszystkim komunikacyjnymi uczniów kończących szkołę podstawową wyrażającymi się w umiejętnościach komunikacyjnych. Są one, zdaniem autora, niezbędnymi komponentami procesu komunikowania się. Dają także podstawę rozwijania tych kompetencji w trakcie dalszej nauki szkolnej.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
LIB, W. (2013). Kompetencja komunikacyjna uczniów kończących szkołę
podstawową a rozumienie pojęć informatycznych – wyniki
badań własnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 179–191. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6760
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.