Istotne i nieistotne cechy multimedialnych programów dydaktycznych w opinii nauczycieli przedmiotów zawodowych – doniesienie z badań pilotażowych

Autor

  • Waldemar LIB Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.27

Słowa kluczowe:

multimedia, oprogramowanie dydaktyczne, cechy oprogramowania dydaktycznego

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań pilotażowych dotyczących preferencji nauczycieli zawodu dotyczących cech oprogramowania dydaktycznego.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

LIB, W. (2016). Istotne i nieistotne cechy multimedialnych programów dydaktycznych w opinii nauczycieli przedmiotów zawodowych – doniesienie z badań pilotażowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 215–223. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.27

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 4 > >>