Media jako środowisko samodzielności edukacyjnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.22Słowa kluczowe:
aktywność, edukacja, media, samodzielność, świadomośćAbstrakt
We współczesnej epoce całożyciowego uczenia się wymaga się od jednostki nabywania umiejętności świadomej i samodzielnej autoedukacji. Samodzielność wykształca się podczas aktywnych działań i gromadzenia doświadczeń. W artykule na tle związku między aktywnością i samodzielnością pokazano mechanizmy nabywania samodzielności jako kategorii aktywnego samostanowienia. Przeprowadzono również analizę, w jakim zakresie aktywność medialna staje się inicjatorem samodzielności edukacyjnej.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Juszczyk-Rygałło, J. (2019). Media jako środowisko samodzielności edukacyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 172–178. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.22
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.